donderdag 24 november 2011

Wat ga jij doen met een miljoen.......

Op de tv wordt je al helemaal gek gemaakt om mee te gaan spelen met de Oud en Nieuw jaars Loterij...........
Ze beloven je gouden bergen want ALS je wint .........wat je er allemaal niet van kunt kopen en doen ???
Luister.......HOE MEER MENSEN ER EEN LOT KOPEN, HOE MINDER KANS JE MAAKT OP EEN MILJOEN..........jaaaaaa.

Maar dromen mag toch.........
Wat zou jij doen met een miljoen ??
Dan zou je alle mooie dingen kunnen kopen en wat je maar wilt..........je zou naar alle verzamelaars kunnen gaan en zeggen: MAAKT NIET UIT WAT HET KOST....IK KOOP HET WANT IK WIL HET HEBBEN !!!

Dat zou toch niet leuk zijn ???
Wat is er nou leuk aan verzamelen ???
Dat is toch..........



Zoeken en speuren op markten.........

Op zondag ochtend je bed uitspringen want DIE markt mag je niet missen.....

Het van de daken schreeuwen dat je het missende puzzelstukje hebt gevonden......

Kwijlen bij iets wat je nog niet bezit..............

Leren, kijken, speuren, sparen....geweldig toch:-))
Nee hoor.......ik vind het wel goed zo, ben blij met de kadootjes en schatten die ik zelf heb kunnen vinden want nu waardeer ik het meer dat ik ze bezit !!

1 opmerking:

  1. Jazeker tante Jo, als je alles kunt kopen wat je wilt heb je toch niets meer te wensen, lijkt mij. En lekker de markten afstruinen, neeee, dat doe je dan toch net meer, want dat past niet op stand, hahaha.Genieten van wat je wel hebt... want we zijn toch heel rijk als we gezond zijn! Mar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo